برا ترک شکم چی خوبه بزنیم ک زیاد نشن

۶ پاسخ

روغن نارگیل میگن خوبه

فقط روغن زیتون بمال عالیه چرب کنی ترک نمیخوره

به نظرم هر چی چرب تر باشه کمتر ترک میخوره

والا دوست من می‌گفت روغن آرگان با زیتون زده با اینکه دوتا شکم زاییده دوتا سقط شکمش صاف صافه

روغن زیتون روغن بادام

هرکاری کنی ترک شکم درمان نداره باز شکمت ترک میخوره

سوال های مرتبط

مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان نورسا ✨ 🎀 مامان نورسا ✨ 🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رهام مامان رهام ۴ ماهگی
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لنا🤰💕 مامان لنا🤰💕 ۴ ماهگی
مامان گلاره مامان گلاره هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وچهارم بارداری