آدامس دربارداری خوبه ؟

۷ پاسخ

این سوالا چیه خدایی

مشکلی فکر نداشته باشه سوالاتون آدم رو درگیر میکنه

بله مخصوصا اگر رفلاکس داری

منم شنیدم زیاد نباید بخوری

آدامس رو میبری میذاری دهن بچه ؟

بعضیا میگن باعث گوش درد بچه بعد زایمان میشه نمیدونم

چرا بد باشه؟

سوال های مرتبط

مامان آنا مامان آنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آینور مامان آینور ۶ ماهگی
مامان محمدهامین مامان محمدهامین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ریحانه جونم مامان ریحانه جونم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی🧑‍🍼 مامان فسقلی🧑‍🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان اورمان ونيهان💖 مامان اورمان ونيهان💖 ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ام بارداری
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ام بارداری
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ام بارداری
مامان باران مامان باران هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش ۱۰ ماهگی