خوردن گوشت شتر در دربارداری خوبه؟؟؟

۷ پاسخ

نه خوب نیست
میگن زایمانخرو خیلی سخت می‌کنه
البته اگه طبیعی باشی

خیلی گرمه ممکنه بچه زردی بگیره یا زایمان زودرس بده

ما هم همیشه گوشت هاشی همون بچه شتر رو میگیریم

من که مرتب میخورم

عزیزم باعث میشه بچه دیر به دنیا بیاد و اصلا خوب نیست

میگن نخور چون خیلییییی طبع گرمی داره بچه زردی میگیره

اره من همیشه میخورم

سوال های مرتبط

مامان عسلکم🍯 مامان عسلکم🍯 ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری