اگه برای گلو درده نشاسته بنداز تو اب جوش بخور خوبه
عزیزم منم گلو درد و سرفه داشتم ،فقط شیر و نشاسته گل و زردچوبه فرنی درست کردم خوردم سریع خوب شدم
منم گلو درد دارم دکتر گفت دیفین هیدرامین ساااده قرقره کن بریز بیرون قورت نده . و مرتب مایعات بحور . اب گرم با کمی اب لیمو یا عسل ترکیب کن بخور . لیمو شیرین و پرتقال
فکر کنم خوب نیست
چهارتخم چیه، آبش چیه😂🗿
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.