خوردن عناب دربارداری خوبه بنظرتو!؟ن

۷ پاسخ

عالیه😍👌 پوست جنین و سفید میکنه میگن

بخور نوش جونت مفید

من دمنوشش میخورم

اره خیلی خوبه فقط زیاده روی نکنی فشارت میاد پایین

آره عزیزم مخصوصا تو ماه هشتم روزی یدونه سیب و چنتا عناب عالیه

من که دو تا دونه بخورم فشارم میوفته

اره عالی اگ بخوری

سوال های مرتبط

مامان آنا مامان آنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان خوشمل مامان خوشمل ۱ ماهگی
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی