دمنوش به دانه دربارداری ضررداره یا ن؟

۲ پاسخ

منک دو هفته س دارم میخورم

اره عزیزم به دونه به من گفتن نخور ولی خود به اشکال نداره دم کن

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیرضاوتوراهی💓 مامان علیرضاوتوراهی💓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلانا💝😍 مامان دلانا💝😍 ۴ ماهگی
مامان کاوه و نوا مامان کاوه و نوا ۱۴ ماهگی
مامان عسلکم🍯 مامان عسلکم🍯 ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری