تو هفته من فشار ۸ باشه بده!!!

۷ پاسخ

خیار بخور روش نمک بریز
فشارتو سریع میاره بالا

نه عیب نداره

من سابقه فشار ۷ هم دارم😅دکتر میگفت مطمئنی حالت خوبه ؟میگفتم اره من کلا همیشه فشارم پایینه اگر سرگیجه نداری بیحال نیستی عادیه

من فشارم اکثرا 9 بود اولای بارداری به دکترم گفتم گفت فشار بالا خطرش بیشتر نگران نباش الانم معمولا 10 11 میره

اره خوب نیست،اب قند و نمک اضافه کن بخور

منم خیلی اوقات ۸ میشدم و بیحال
رفتم دکتر سرم وصل کردم دیگه بهتر شدم
دکتر گفت اگر بیحال نباشی و چشات تاریک نشه و سرگیجه نداشته باشی خیلی بد نیست ولی مراقبت کن
مایعات فراوون بخور

والا منم الان فشارم ۸🫠

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری