خیار بخور روش نمک بریز
فشارتو سریع میاره بالا
نه عیب نداره
من سابقه فشار ۷ هم دارم😅دکتر میگفت مطمئنی حالت خوبه ؟میگفتم اره من کلا همیشه فشارم پایینه اگر سرگیجه نداری بیحال نیستی عادیه
من فشارم اکثرا 9 بود اولای بارداری به دکترم گفتم گفت فشار بالا خطرش بیشتر نگران نباش الانم معمولا 10 11 میره
اره خوب نیست،اب قند و نمک اضافه کن بخور
منم خیلی اوقات ۸ میشدم و بیحال
رفتم دکتر سرم وصل کردم دیگه بهتر شدم
دکتر گفت اگر بیحال نباشی و چشات تاریک نشه و سرگیجه نداشته باشی خیلی بد نیست ولی مراقبت کن
مایعات فراوون بخور
والا منم الان فشارم ۸🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.