۴ پاسخ

بله منم متاسفانه رو ۸ باید دو هفته دیگه برم‌سونو بدم

من اینطور بودم دو هفته خیلی زیاد مایعات خوردم
روزی 3لیتر آب به علاوه مایعات دیگ
بعدش ک رفتم سونو شده بود 10

اگه مشکل قند نداری هندونه بخور

من نه بود باید مایعات فراوان بخوری نزدیک ۱۰ ۱۵ تا لیوان غذاهات مثل آبگوشت و عدسی و اش خورشتی باشه که خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری