بله منم متاسفانه رو ۸ باید دو هفته دیگه برمسونو بدم
من اینطور بودم دو هفته خیلی زیاد مایعات خوردم
روزی 3لیتر آب به علاوه مایعات دیگ
بعدش ک رفتم سونو شده بود 10
اگه مشکل قند نداری هندونه بخور
من نه بود باید مایعات فراوان بخوری نزدیک ۱۰ ۱۵ تا لیوان غذاهات مثل آبگوشت و عدسی و اش خورشتی باشه که خوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.