کسی بوده دور شکم بچش کوچیک باشه تو سونو خییییلی نگرانم

۴ پاسخ

اره من ۳۴ هفته رفتم سونو دور شکمش کوچیک بود وزنش هم ۲ کیلو بود دکتر بهم لیدی میل داد . منم خیلی نگرانم تغذیه ام خیلی خوبه نمیدونم چرا بچه خوب وزن نمیگیره

من سه هفته عقبه

اگر کوچیک باشه لیدی میل بده بهت دکتر
هنوز۲۸هفته ای وقت هست واسه وزنگیری

دختر خوب اگر خطری باشه دکتر میگه بهت. اگه دکتر نگفته خطر هست پس به خودت استرس نده

سوال های مرتبط

مامان یـــاســیــن 🩵 مامان یـــاســیــن 🩵 ۲ ماهگی