خانوما فشار ۸ به روی ۶ پایینه یا خوبه؟؟؟

۱۰ پاسخ

پایینه

منم همیشه فشارم ۸ روی ۶ هست مشکلی داره برای جنین؟

پایینه

فشار منم همیشه پایینه

خیلی پایینه

پایینه چیز شور و شیرین بخور.
خیارشور.
خرما

پایینه عزیزم

پایینه

پایینه

فشار پایینه چیزای شور بخورید بره بالا البته منم همیشه هشتم یا تهش شوری بخورم هشتو نیم بشه ولیاز فشار بالا خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی