پایینه
منم همیشه فشارم ۸ روی ۶ هست مشکلی داره برای جنین؟
پایینه
فشار منم همیشه پایینه
خیلی پایینه
پایینه چیز شور و شیرین بخور.
خیارشور.
خرما
پایینه عزیزم
پایینه
پایینه
فشار پایینه چیزای شور بخورید بره بالا البته منم همیشه هشتم یا تهش شوری بخورم هشتو نیم بشه ولیاز فشار بالا خیلی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.