سیزده بدر کجایین ؟؟؟


شیرخشک .پوشک

تصویر
۱۰ پاسخ

باخانواده خودم باغ خودمون میریم

باغ داییم دعوتیم 😉

بارندگی بخاطر بچه نمیشه جایی رفت من میرم پارک جنگلی محله مون یه ساعتی بعد میام خونه

من همسرم شیفت و سرکاره خونه ایم

خونه،الان هم قهرکردیم

امسال نمیریم باغ باغمون یجایی می‌ترسیم بزنن
میرم خونه مامانم ولی پدر شوهرم میاد بره باغ ما بدون ما 😐 منم بدم اومد

تراس مامانم اینا مثل هرسال

خونه

توی حیاط

باغ پدر شوهرم میریم

سوال های مرتبط

مامان السا و مهرسا مامان السا و مهرسا ۱۱ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی ۱۱ ماهگی
مامان السا و مهرسا مامان السا و مهرسا ۱۱ ماهگی