۳ پاسخ

کمپرس میزاری شاید گریه اش بخاطر جای واکسنش باشه عزیزم
واسه تبش هر ۴ساعت حتما استا بده لباس سبک تنش کن

خداروشکر دختر منم تب نکرد. بچه با بچه فرق داره نگران نباش

به خاطر واکسنه دیگ

سوال های مرتبط

مامان لنا👼❤️ مامان لنا👼❤️ ۲ سالگی