حدیثم آگا میگه، بابا، دَ.دَ🫠😍
معمولا ۱ سالگی تعداد زیادی کلمه نمیگن ماما بابا دد ام
درود مامانِ مهربون عجله نکن بزودی مامانو بابا رو میگه 😍❤️
شاهان اولین کلمه رو بابا گفت بعد مامان ولی الان فقط مامان_من_برای خوردن هم نم یا ام میگه..
گاهی هم باباش رو مامان صدا میکنه!😅
یکی دوبار هم عمه رو گفته😊
پسر من یه ادا میگه بقیش نامفهومه🤣🤣🤣
بچه ها را نمیشه باهم مقایسه کرد یکی حرف میزنن یکی چندتا جمله میگه یکی چندتا کلمه یکی هم دیر حرف میزنه ...بیشتر ارثی هست بنظرم ..دختر دوستم تا دوسالگی حرف نمیزد الان ۵سالشه بلبل شده ... دختر پایین چندتا کلمه میگه دوسالشه ..دختر خودم ۹ماهشه کلمه میگه قابل مقایسه نیستند اصلا
یک سال و نمیدونم ولی ی جا نوشته بود 18ماهگی25کلمه باید بگن
دخترمن الان ماما بابا دد هم تدی، امیر،به به میگه
سه تا کلمه معنی دار
تودفتر چه بهداشت نوشته
بچه آبجیم ددد رو میگه بابا ببه آبه جیجی ماما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.