۲ پاسخ

یه کم شیر و نصف سیب رنده شده با تخم مرغ و خرما و پودر بادام و پسته و گردو و یه کم آرد و گلاب قاطی میکنم .توی تابه یه مقدار کم روغن میریزم و بعد میریزم یه کم که خودش رو گرفت برش می‌گردانم.
خیلی خوشمزه میشه.
دختر من تخم مرغ همینجوری نمیخوری مجبورم اینکار رو بکنم

منم میخوام بدونم☺️

سوال های مرتبط