من چهار روز بیمارستان شهدا بستری بودم قسمت تحت نظر
بهداشت و برخورد پرسنل خیلی خیلی خوبه
بیمارستان امام رضا دولتیه و بهتر از شهداعه
من از شهدا خوب نشنیدم
کلا بیمارستانای دولتی بدرد نمیخوره،چه شهدا،چه فرقانی،چه کامکار
شهدا نرو🥹🥹اونجا ادم سالم و مریض میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.