۴ پاسخ

من چهار روز بیمارستان شهدا بستری بودم قسمت تحت نظر
بهداشت و برخورد پرسنل خیلی خیلی خوبه

بیمارستان امام رضا دولتیه و بهتر از شهداعه
من از شهدا خوب نشنیدم

کلا بیمارستانای دولتی بدرد نمیخوره،چه شهدا،چه فرقانی،چه کامکار

شهدا نرو🥹🥹اونجا ادم سالم و مریض میکنن

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد