۷ پاسخ

آره حتما میرم

من دو روز رفتم شهرستان زهرمارم شد نه لذت بردم نه تفریح کردم یا استرس سرما داشتم یا استرس گریه بچه یا استرس شیرش از شانسم پاهای بچه هم سوخته بود اونم یه طرف ماجرا . ترجیح میدم دیگه تا ۶ ماهگی هیچ جا تفریح و مسافرت نرم جز مهمونی ها فقط.

آره‌.

دلم میخاد برم ببینم چی میشه مامانم کمکمه خوبه

به فرمان ولی فقیه(مادرم)اجازه دارم برم ولی باید تو ماشین بشینم با بچه🤣🤣🤣😂😂😂😂

فردا چخبره

نه متاسفانه شهر ما خیلی سرد و بارش شدید بارون

سوال های مرتبط

مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۹ ماهگی