آره حتما میرم
من دو روز رفتم شهرستان زهرمارم شد نه لذت بردم نه تفریح کردم یا استرس سرما داشتم یا استرس گریه بچه یا استرس شیرش از شانسم پاهای بچه هم سوخته بود اونم یه طرف ماجرا . ترجیح میدم دیگه تا ۶ ماهگی هیچ جا تفریح و مسافرت نرم جز مهمونی ها فقط.
آره.
دلم میخاد برم ببینم چی میشه مامانم کمکمه خوبه
به فرمان ولی فقیه(مادرم)اجازه دارم برم ولی باید تو ماشین بشینم با بچه🤣🤣🤣😂😂😂😂
فردا چخبره
نه متاسفانه شهر ما خیلی سرد و بارش شدید بارون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.