۵ پاسخ

پاشویه کن اگه یکساعت گذشته تبش پایین نیومد ایبوبروفن بده

همینطور ک دارو دادی سیب زمینی ببر بزار روی پیشونی یا کف پاش

دوساعت دیگه شیاف بزن براش

استا و پروفن همزمان بده

من چند دفعه بچه ها تب داشتن کنار دارو پاشویه آب ولرم با نمک میدادم یا بهش گل ختمی دم میکردم میدادم شیاف از دارو بهتره

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا ۶ سالگی