۳ پاسخ

عزیزم اگه دز دارو کم باشه اثر نداره،داروخونه همیشه دز دارو رو بنا بر احتیاط پایین‌تر میگه،شما با دکترش صحبت کن که دارو رو جایگزین کردی،از شیاف استا ۱۲۵استفاده کن در جا تبش قطع میشه،تب نشونه ی عفونته،واسه همین قطع نشده،داروهای چرک خشک کن اول آموکسی سیلین بعد سفیکسیم و بعد اگه شدت عفونت زیاد باشه ازیترومایسین دکتر تجویز میکنه،حتما تونستی همونو بده حتما عفونت کوچولوت زیاده که خوب نشده تبش

بله ادامه بده تازمانی که خوب بشه

چرک خشکن و ک تا روزی ک گفته باید ادامه بدی تب بر اگ تب داش بده ار ۳۷ونیم شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان اقا علی👑 مامان اقا علی👑 ۱ سالگی