۱۴ پاسخ

مال منم وحشتناک درد میکنه ..‌بعد لگن سمت چپم درد داره میره تا نوک انگشت پام ..کلا کنر به پایین فلج

من اگه زیاد بشینم یا استراحت کمی داشته باشم دردش منفجرم میکنه و واقعا نشستن بلند شدن واسم تلخ میشه😭طبیعیه عزیزم به خاطر حاملگیه دیگه من که تحملش‌میکنم 🥲

این عکسارو از کجا دانلود میکنید

منم اینجورم موقع نشستن نمیتونم تکیه کنم ازبس دردداره

دقیقا منم همینم
پهلو به پهلو بشم .بلندشم.بشینم
برام زجره

فک کنم چون لگن جا باز میکنه درد داریم

از بالشت نشیمن دوناتی استفاده کن یکم تاثیر داره

دارم از دردش میمیرم باسن سمت راستم هم وحشتناک گرفته

وای نگو منم یکم میشینم میخوام پاشم جون میدم. دقیقا همونجایی که گفتی درد میگیره. به دکترم گفتم گفت طبیعیه.

دقیقا از پنج ماهگی مشکلمه 🫠

منم دقیقا

آره عزیز

منممممم😭😭😭😭
منتظرم برم دکتر ازش بپرسمممم این چ دردیه

وای دقیقا

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی