خانما سرماخوردم ماسک بزنم که بچم مریض نشه؟

۳ پاسخ

من دخترم یک ماهش بود گرفتم ماسک زدم خداروشکر نگرفت

اره بزن محض احتیاط

اگه شیر خودتو میدی از تو نمیگیره میگن شیر مادر ی ماده ای داره که بچه ویرووس از مادر نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی