وای خدایا قلبم درد میکنه دیگههه💔😭4ماه دیگه میشه یه سال که خواهرمو از دست دادم اصلا باورم نمیشه اصلااااا اصلاااا انگار همین دیروز بود خبر مرگ خواهرمو دادن😭💔بقران فکر میکنم داره زندگی شو میکنه یهویی یادم میادنیست قفسه سینم سنگین میشه حس میکنم دارم سکته میکنم دارم میمیرم از دلتنگی ❤️‍🩹😭خدایا چجوری تحمل کنم هی به روی خودم نمیارم همیشه سکوت میکنم میخندم کسی ناراحتی مو نفهمه ولی دلم خونه😔😭ولی قلبم تیکه تیکس بعضی وقتا دلم میخواد منم نباشم برم پیش خواهرم برم که تنها نباشه اونجاااا😭دلم میخواد برای اخرین بار ببینمش بغلش کنم ببوسمش بگم ک چقد دوسشش دارمم
اخ بمیرم برای جونییت برای چشای قشنگت برای چی عزیزدلممم دردت چی بود این کاروکردی اخه هوووففففف😭
من چجوری هضم کنم ک دیگه نمیتونم ببینمت اخه روحت در آرامش خواهرم ❤️‍🩹🕊🖤🥲لطفا برای خواهرم فاتحه بفرستین ممنونم ازتون
#فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری #پوشک شیر خشک فرزندپروری

۱۷ پاسخ

روحشون شاد🥲

روحش شاد منم پدرم رو پنج ماهه از دست دادم و هنوز به پذیرش نرسیدم
دلتنگم و دیدار او درمان من است😭

خدا رحمتش کنه چقد سختههه چرا فوت شد اخه😢😢😢😢

خدا رحتمش کنه
تا میتونی قران بخون هم دل خودت اروم میشه هم برای اون ثواب داره🥲

خدابهت صبر و آرامش بده عزیزم
روحش شاد

❤️🌹❤️

خدا بهت صبر بده عزیزم چرا فوت کرد خواهرت ؟

خدا بهت صبر بده عزیزم
روح خواهر عزیزت هم در ارامش
چرا فوت شده ؟

روحش شاد 😔😔😔😔🫂

خدابيامرزه 😔

قشنگ‌میفهمم چی میگی❤️‍🩹😔شبوروزم گریس ۲هفتس شوهرم داره یاازبیرون غذامیگیره یا تخم مرغ میخوره دلم داره میترکه بخدا برادرم نبود دامادبود ولی خیلییی عزیز بود خیلییی مثل داداشم بود ازهمه بیشترخاهر۱۵سالم میبینم ک تواین سن عشقشو ازدست داده بدتراتیش میگیرم خدایاا چقددنیات بی وفاس😔😔

روحش شاد

عزیزم ناراحت شدم روحش شاد چند سالش بود

خدا به دلت آرامش بده الهی عزیزم❤️

روحش شاد

خدا رحمتش کنه ،قران بخون براش

خدا رحمتش کنه ...

سوال های مرتبط

مامان گل نازم🌼 مامان گل نازم🌼 ۲ سالگی
سلام خانما خوبین.. من چند وقته خواهرم فوت کرده حالم اصلا خوب نیست هر چقدرم هم خودمو خوب نشون میدم بازم تو دلم اشوبه داغونم قلبم هزار تیکه شده💔❤️‍🩹اصلا باورم نمیشه خواهرم دیگه نیست تک و تنها شدم همش حس میکنم داره زندگیشو میکنه و زندس 😭💔ولی وقتی یادم میاد یهویی حالم بد میشه حس میکنم سرم سنگین میشه انگار سرم داره منفجر میشه یا اینکه قلبم از سینم میخواد بزنه بیرون حس میکنم میخوام سکته کنم این حالتا بهم دست میده چیکار کنم یکم حالم بهتر میشه هر چقد خودمو سرگرم میکنم بازم بی فایدس دیگه حال حوصله هیچی و هیچکس و ندارم هیچ جا نمیرم هر جا هم اگ برم سریع میام خونه دلم نمیخواد اصلا بیرون واستم همش میگم کی میریم خونه به خونه زندگیم نمیتونم مثل قبل برسم خیلی حالم بده خیلی دلتنگ خواهرمم خیلی 😭😭چیکار کنم یکم حالم بهتر بشه حتی اشکم دیگ نمیاد حس میکنم اشکام خشک شده 😭😭💔❤️‍🩹#فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری #پوشک شیر خشک فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری
مامان گل نازم🌼 مامان گل نازم🌼 ۲ سالگی
سلام خانما خوبین.. من چند وقته خواهرم فوت کرده حالم اصلا خوب نیست هر چقدرم هم خودمو خوب نشون میدم بازم تو دلم اشوبه داغونم قلبم هزار تیکه شده💔❤️‍🩹اصلا باورم نمیشه خواهرم دیگه نیست تک و تنها شدم همش حس میکنم داره زندگیشو میکنه و زندس 😭💔ولی وقتی یادم میاد یهویی حالم بد میشه حس میکنم سرم سنگین میشه انگار سرم داره منفجر میشه یا اینکه قلبم از سینم میخواد بزنه بیرون حس میکنم میخوام سکته کنم این حالتا بهم دست میده چیکار کنم یکم حالم بهتر میشه هر چقد خودمو سرگرم میکنم بازم بی فایدس دیگه حال حوصله هیچی و هیچکس و ندارم هیچ جا نمیرم هر جا هم اگ برم سریع میام خونه دلم نمیخواد اصلا بیرون واستم همش میگم کی میریم خونه به خونه زندگیم نمیتونم مثل قبل برسم خیلی حالم بده خیلی دلتنگ خواهرمم خیلی 😭😭چیکار کنم یکم حالم بهتر بشه حتی اشکم دیگ نمیاد حس میکنم اشکام خشک شده 😭😭💔❤️‍🩹#فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری پوشک شیر خشک
مامان 🦦فـنـــــدُق🦦 مامان 🦦فـنـــــدُق🦦 ۲ سالگی
بچه‌ها یه چیزی بگم؟ نمیدونم ممکنه ناراحت شن بعضیا یا هرچی ولی واقعا از روی دلسوزیه...من از دیشب حالم بده با بعضی از تاپیکایی که تو گهواره دیدم

چرا وقتی وضع مالی خوبی ندارید میزارید بچه‌هاتون بشن دوتا یا سه تا؟ بلد نیستید جلوگیری کنید یا چی؟ اگه دلتون بچه میخواد خب همون یکی کافیه...
یا اگه مثلا شوهرتون بداخلاقه...خیانتکاره...دست بزن داره چجوری میزاری این همه بچه گیرت بیاد که روحیش تو بزرگسالی آسیب ببینه ... یه خانمه دیشب بود تو خونش دستشویی و‌حمام نداشت باورتون میشه؟ چرا باید بزاری چهارتا بچه گیرت بیاد...مشکل دستشویی و حمامشون که از واجباته قراره چجوری حل شه واقعا؟ بعدم بچش بستری شه بخاطر عفونت ریه و سرماخوردگی...چقدر دیشب بخاطر دل این بچه من گریه کردم 😭😭

فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری
مامان دایان 💙👶 مامان دایان 💙👶 ۲ سالگی