من همینو میدم عالیه ایرانیش بهتر
خارجیش بهتره
چرا من گریپ میکسچر گرفتم یه جور دیگست🧐
اره خوبه این ایرانیشه تاثیر داشت واسه بچم خارجیشو گرفتم ولی تاثیری نداشت ولی چونکه پسرم رفلاکس داره خارجیشو میدم ایرانیش نعنا داره
اگ کولیکش خیلی شدیده ک نفخ داره بنظرم فقط کیدزی کولیک
آره همین شکلیه من دادم بهش
اره عالیع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.