۵ پاسخ

تو بیمارستان دکتر دخترم بود
دو سه تا سوال ازش پرسیدم هیچی جواب نداد
یعنی اصن انگار دارم با دیوار حرف میزنم
بعدش هم گفتن بعد دوروز ببرمش پیش دکتر گلشن
باز سوال پرسیدم فقط گفت مشکلی نیست
برای من مادر که نگران بودم،جواب و رفتار پزشک برام مهم تر از تشخیص و درمان بود
و اینکه یه منشی به شدت بداخلاق داشت

نه حرف نمیزنه من خوشم نیومد دکتر افلاطونیان و توحیدی فر بهترن

نبردم ولی اسمشو شنیدم، دکتر بمانیان هم کارشون خیلی خوبه

نه من راضی نبودم ببرش دکتر مجید افلاطونیان

من شنیدم میگن خوبه ۱۵ نوبت دارم پیشش

سوال های مرتبط