اگه شیاف داری بزار استراحت کن چیزی نیست منم داشتم
استراحت کن گلم اون استرس ازهمه بدتره.شیاف نداری؟
فقط استراحت پاهاتو بده بالا
چیزی نیست منم اینجوری شده بودم نترس استراحت کن
نگران نباش اگه نشاسته تو خونه داری پاشو یکی دوتا قاشق بریز تو لیوان یه قاشق هم اب خنک بریز روش حل کن بعد که حل شد اب جوش بریز روش مخلوط کن بخور روی کمر بخواب .نشاسته کمر زن باردارو سفت میکنه روزی یه بار بخور
فقط استراحت کن تا شنبه که بری دکتر
برای دسشویی فقط بلند شو
کار سنگین نکن
پله بالا پایین نکن رابطه هم نداشته باش
دسشویی هم فرنگی برو
چیز سنگین بلند نکن
از کمر خم نشو چیزی خواستی بلند کنی از زانو خم شو
استراحت
شیاف
داروخونه شبانه روزی هست حتما برو شیاف پروستروژن بگیر
من روزی ک ب خانواده گفتم باردارم ک دیگ همه فهمیدن صبح روز بعدش لکه دیدم انقد حالم بد شد دقیقا مث الان شما ولی خوب دکتر بود سریع رفتم پیشش
داروشم همون شیاف پروژسترونه همسرتو بفرس از داروخونه بگیرن هر شب مقعدی بذار ی چند روزم استراحت کن
استراحت کنید تا شنبه دکتر بیاد بهتون حتما شیاف میده. اصلا کار سنگین نکنین فقط در حد دستشویی
شیاف پروژسترون باید بزاری
برو داروخونه شیاف پروژسترون بگیر،خودت نرو،شوهرت بره،شیاف بزار استراحت کن تا شنبه بری پیش پزشکت
من در این حد ترشح داشتم فک میکردم خونه میرفتم سرویس دیدم ترشح
چیز خاصی نیست
عزیزم استراحت کن اگه شیاف پروژسترون داری بزن یا اگه خیلی استرس داری با یه پزشک آنلاین صحبت کن
طبیعیه ولی خب عادی هم نیست
اما استراحت بکن فشار رو خودت نیار و حتما با پزشکت درمیون بزار
ایشاللا که چیزی نیست اگه درد هم نداری که بهتر
کلی*
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.