من که قند بارداری گرفتم بس خوردم😐
دیابت میگیری تو زایمان احتمال اینکه خدایی نکرده از فشار خون بالا بچه طوری بشه هس من زیاد خوردم قند ندارم ولی الان پاهام از بس باد کرده آتیش میگیرم نمیتونم تکون بخورم همه جام سرخ شده باد کردم
بچه وزنش میره بالا تپل میشه،تو خودت اضافه وزن میگیری
قندو بالا میبره و باعث میشه خدای نکرده اب دور جنین زیاد شه که این خودش میتونه خیلی خطرناک باشه
وای اصلا نخور خیلی بعده واقعا هم دیابت بارداری هم قند بارداری هم فشار بارداری میاری ک واقعا برای بچه مضره زیاد شیرینی نخور بچه زردی میگیره یکی اشناهامون بچه ش زردی داره تغذیه خیلی مهمه سعی کنید شیرینی نخورید بیچاره بچه رو ۳یا ۴بار بستریش کردن
ویارت به مزه شیرینه مثل من برا جنین که مشکلی نداره اما سعی کن به خاطر خودت کمتر بخوری قند بارداری نگیری فقط همین🙃🙃🙃
فقط برای اینکه خدایی نکرده دیابت بارداری نگیری همین وگرنه ضررش بیشتر برای خودته تا نی نی 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.