خواهرا خوردن شیرینی زیاد جنین رو زشت میکنه

۷ پاسخ

تو ۳۴ هفته دیگه همه چی اجزا صورت و بدنش شکل گرفته با شیرینی تغییر نمیکن!!

ظاهر جنین فقط به ژنتیک مربوطه

بزار تجربه خودمو بگم .رو دختر من ویارم همش بادمجون بود هی بهم میگفتن نخور بچه سیاه میشه زشت میشه .ولی من دست خودم‌نبود که میخوردم .بچم وقتی دنیا اومد مثل برف سفید بود و هست .رو این یکی ام از بادمجون چایی شیرینی نوشابه میخوردم .خداروشکر اینم سفید و بور شده .کلا بستگی به ژنتیک داره .

نه اگ شیرینی خامه ای بخوری تازه به جنین وزنم میده

چ ربطی داره

🤣😂🤣😂🤣😂
خواهر این چه حرفاییه هیچ ماده غذایی زشت نمیکنه همه چیز ژنتیکیه
درضمن ماه آخرته

نه ولی خیلی به جنین وزن میده حیف که قندمیاره

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی