۴ پاسخ

شنیدم زیاد میکنه۰

زیاد میکنه

زیاد می‌کنه
من قند ندارم ولی مایع آمنیوتیک زیاده

اگ دیابت داری زیاد می‌کنه آک نداری تاثیر نداره

سوال های مرتبط

مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته چهلم بارداری