خانما مایع آمنیوتیک تو هفته من ۹ یا همون ۹۰ میلی لیتر کم نیست

۵ پاسخ

یکم مایعات رو بیشتر بکن و اگر تونستی سرم هم دکترت بده بزن

مایعات بیشتر بخور.

بالای ۸ نرماله

چرا باید بالای ده باشه یکمی مایعاتت رو بیشتر کن هندونه خیلی جواب میده

بستکی به وزن بچه هم هست چند کیلوعه؟

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد