اونهفته یه بنده خدایی میگف اب دوربچش هفت بوده توی 34هفتگی بچش حرکت نداشته طفلی رفته ان اس تی داده گفتن همه چی خوبه چون وزنت بالاس شکمت چربی داره حرکاتشو حس نمیکنی، بعددوسه هفته که حرکت بجه رو حس نمیکرده نگران شده رفته سونو گفتن اب دور بچه هفت شده بچه تو خشکی مونده ایست قلبی کرده
توروخدا به حرف دکترا که میگن زیاد نرید سونو یاحرف اقوام گوش ندید. ماهی یبار سونو معمولی برید بگید میخام ازوضعیت بچه سونو معمولی چکاپ بدم، من خودم از دوماه ونیم که بودم ماهی یبار میرفتم بدون تجویز دکتر سونو میدادم
اونهفته یه بنده خدایی میگف اب دوربچش هفت بوده توی 34هفتگی بچش حرکت نداشته طفلی رفته ان اس تی داده گفتن همه چی خوبه چون وزنت بالاس شکمت چربی داره حرکاتشو حس نمیکنی، بعددوسه هفته که حرکت بجه رو حس نمیکرده نگران شده رفته سونو گفتن اب دور بچه هفت شده بچه تو خشکی مونده ایست قلبی کرده
توروخدا به حرف دکترا که میگن زیاد نرید سونو یاحرف اقوام گوش ندید. ماهی یبار سونو معمولی برید بگید میخام ازوضعیت بچه سونو معمولی چکاپ بدم، من خودم از دوماه ونیم که بودم ماهی یبار میرفتم بدون تجویز دکتر سونو میدادم
وزن بچه چند بود
اره خوبه، مال من 16بود
اره عزیزم
آره خوبه
عالیه
منم میخوام تازه برم
یه سوال بهت میگه که جنین طبیعی میشه یا سزارین؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.