خانما تو سنو رشد میزان مایع امنیوتیک ۱۱۵ mm نوشته خوبه؟

۳ پاسخ

اب زیاد بخور...قند نداری هندونه بخور دلستر بخور

عزیزم سنو های قبلی چند ؟ تو انومالی مثلا ؟ برا من انومالی ۸ بود گفت خیلیی کمهه

برامنم همینه دکترگف آب زیاد بخور کمه

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم💙👼🏻 مامان پسرکم💙👼🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری