۴ پاسخ

عزیزم‌نگران نباش اصلا خوب بوده

عزیزم اب میوه ابدار زیادبخورتوخشکی نیفته زبونم لال

عمقش اوکیه ۱۲ هم‌اوکیه مشکلی نداره

از ۱۰ تا ۲۰‌نرماله برای شما ۱۲ هست خوبه

سوال های مرتبط