خون رو از همه شهرا میفرستن تهران ها تو شهر خودت نگه نمیدارن
برا همونه فک کنم گفتن تعطیله
هزینش چقدره؟؟ سوال منم هس
تو ۳۴هفته باید بری،هزینشو بدی،مدارک رو تحویل بدی و فرماشون رو پر کنی،اگر سزارین باشی،تاریخ و روزش رو بهشون باید بگی،اگر هم طبیعی باید یه شماره همیشه در دسترس ازشون داشته باشی،تاهمسر یا همراهت زمان زایمان بهشون بگه
بايد برى تو سايت پژوهشكده رويان ثبت نام كنى، ما ثبت نام كرديم ٢٠ ميليون هم هزينه كرديم اما گفتن چون جنگ شده تعطيليم و نيستيم.
یکی دو هفته قبل از زایمان هماهنگ میکنید قرارداد میبندید مشاوره پزشکی و ... میشید هزینشو پرداخت میکنید و اونا خودشون نمونه گیر میفرستن هماهنگ میشید باهاش میان سر عمل خون میگیرن میبرن
شما الان فکر میکنم میتونید اقدام کنید
الانا باید بری دیگه
باید ببینی نمایندگیش تو شهرتون کجاست حضوری بری قرارداد ببندی و پول واریز کنی . روز زایمان هم هماهنگ میکنی باهاشون میان بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.