مامانا برای ذخیره ی بند ناف از هفته ی چندم باید اقدام کنیم؟

۳ پاسخ

عزیزم منم اصفهانیم چندروز پیش زنگ زدم پرسیدم گفت ۳۱ الی ۳۲ هفته که شدی زنگ بزن تا برات نوبت بزنیم حضوری بیای

۳۴ هفته باید برید مرکز پرونده تشکیل بدین

سلام عزیزم
میشه تاپیک منو ببینید
چون هفته شما بالاتره شاید تجربه داشته باشید

خیلی نگرانم 💔

سوال های مرتبط