بچها اول بچمو از شیر باید بگیرم یا پستونک؟

۷ پاسخ

والا من یک ماه پیش از پستونک گرفتمش، خیلی بیشتر آویزون سینه ام میشه و همش شیر میخوره خصوصا برای خواب. فک میکنم اشتباه کردم.‌اصلا اینطوری نبود.

بستگی به بچه ات داره. من اول از پستونک گرفتم چون به شدت وابسته بود و مرتب توی دهنش بود و حرف نمیزد و فذا نمیحورد. بعد که ازش گرفتم بهتر شد. و هنوزم شیر میخوره ایشالا اونم قبل دوماه دیگه قطع میکنم. به هرکدوم که بیشتر وابسته ست اول ا‌ون رو بگیر که اون یکی جایگزین باشه براش

من ۱۵ ماهگی از پستونک گرفتم تا ۲ سال هم شیر میدم

بنظرم اول شیر که هم سنش وقتشه بگیری بعد پستونک من دخترم چند روزه شیرو‌گرفتم‌مخصوصا توو شلوغی عید حواسش نبود پستونکم ایشالا دو سه ماه دیگه یکم فاصله بیقته

یک سالگی از پستونک گرفتمش ولی تا دوسال میخوام شیرش بدم

من اول از شیر میگیرم اونم نه قبل یک سال....بعدش دستونک

باید که نداره
من دارم سعی میکنم پستونک و اول بگیرم

سوال های مرتبط

مامان آریامهر✨️👑 مامان آریامهر✨️👑 ۱ سالگی