۵ پاسخ

با کمپرس سرد ماساژ بده سه چهار روزه شیرت برگرده هم دردش کم میشه

عزیزم من مامانم میگفت روزی چند بار با اب سرد سینه تو بشور آروم میکنه دردشو و شیر برمیگرده ،3 یا 4 روز خیلی سخت بعد کم کم بهتر میشه

منم هنوز نگرفتم ولی میخام بگیرم ...دندونای بچه تون پوسیده نشده برا من شده کلی عذاب وجدان دارم

مرتب یخ بزار روی سینه هات
بزار تو نایلون بزار
اصلا ندوشی

از داروخونه یه قرص هست بگیر

سوال های مرتبط