خواهر منم وزنش زیاد بود،هرموقع حس ضعف داشت سریع میوه و سبزیجات میخورد،واسه ناهار و شام هم همیشه سینه مرغ آب پز یا گوشت کباب شده میخورد،صبح ها هم یه لیوان شیر با یه دونه خرما،پیاده روی هم میرفت،آب فراوون هم میخورد،تقریبا ۲۰ کیلو کم کرد،سرخ کردنی و قند و شکر هم حذف
مثل منی خواهر
بله عزیزم منم همینطوری بود پارسال شروع کردم ۱۰۵کیلو امسال ۶۶کیلو هستم با فست و تخم مرغ ابپز و مرغ موفق باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.