۲ پاسخ

پماد تتراسایکلین برای سوختگی عالیه
باید بزنی ولی دورش دستمال نبند بذار هوا بخوره
بعد چند ساعت زینک یا هیدروکرتوزون بمال 1 روزه خوب میشه

خمیر دندان یا ماست بزن

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم ۱۷ ماهگی