خانوما دخترم تبش رویه ۳۷.۵تبش بالاست یا .....

۴ پاسخ

اره عزیزم بهش بده

بالا ۳۷ تب داره ولی زیاد نیست استامينوفن بده بهش چرا تب کرده سرماخورده

شروع تب هست، باید مراقب باشی

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی