۲ پاسخ

من همه چیو باهم می‌زارم پیازو خرد میکنم گوشت و دنبه رب قلم اگه داشته باشم برای رمقش یکم گندم و گوجه نخود و لوبیا میریزم آخرشم سیب زمینی و لیو عمانی میریزم عالی میشه

نه تفت نمیخواد

سوال های مرتبط