۵ پاسخ

سرخود چیزی به بچه نده بچه ها خیلی حساسن ببر دکتر بهتره

اسهال نیستن مدفوعشون ابکی و زرد
اگر اینطوریه که طبیعیه ولی بازم پیش دکتر ببرین نظر دکتر شاید چیز دیگه ای باشه

سلام پدی لاکت خوبه ولی ببر دکتر

پدی لاکت

فقط دکتر
سنش خیلی کمه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی❤️🩵🥰 مامان امیرعلی❤️🩵🥰 ۱۰ ماهگی
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۴ ماهگی