سلام مامانا برای اسهال و دل درد نوزاد چی خوبه

۳ پاسخ

تا هشت بار طبیعیه برا نوزاد

اگر بچت دختره خودت بعد غذات یه لیوان دم کرده رازیانه بخور و غذاهای نفاخ هم نخور اون اسهال نیست طبیعیه عزیزم کم کم دفعش خوب میشه

به نظرم ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی