برای دل درد و نفخ نوزاد چی خوبه کلافه شدممم😭

۵ پاسخ

گلم درکل همه قطره ها و مراقبت ها موقتی و گذرا هستن و تاثیرات زیادی ندارن. باید یکم تحمل کنید تا زمانش بگذره و حدودا ۳ ماهه بشه نینی

به دختر من قطره کولیک ایز دکتر فوق تخصص گوارش داد و واقعا هم خوبه ولی اگر کوچولوت ۳ ماه رو رد کرده یه قاشق چایی خوری نبات داغ هم بهش بدی خوبه

ماساژ شکمی

پدیا بست و بایو لاکت

فقط قطره کولیک ایز و بایو لاکت بخر عالیه هر هشت ساعت 5 قطره

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۵ ماهگی