۳ پاسخ

پديا كول خارجي

اغلب گرمچر خوبه واسه نوزادان اونم از یک ماهگی به بعد فکرکنم به نوزادان میدن.

ببر دکتر بهتره
بهت قطره میگه بگیر سرخود نگیر براش

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی