۶ پاسخ

ببخشید جهشی چطور میشه ؟؟

ویروسه دختر منم دیروز اینجوری شد ببرش دکتر آمپول بزنه که استفراغ نکنه

برو شربت دمیترون بگیر از داروخونه ازش بپرس چقدر بدی
دکتر برای بچه من ۳ سی سی نوشت

سریع ببر دکتربهش امپول و سرم میزنن
آب بدنش کم میشه ها زود ببر

اره اسهال استفراغه پسر من گرفته

آره ببرش دکتر من ی دو هفته ای هس درگیرم

سوال های مرتبط

مامان پسراردیبهشتی♥️ مامان پسراردیبهشتی♥️ ۲ سالگی