۱۱ پاسخ

سمت سیدی بود

صداش خیلی بد بود

من خوندم انبار نفت مشهد بوده

صداي انفجار؟؟؟؟؟

شما کدوم‌سمتی
من بازار مللم

اره منم شنیدم از خواب پریدم

خیلی وحشتناک بود خونمون کلا لرزید

واااای

نمی‌دونم خیلی صدای بدی بود چنتا بودن انکار سر میلانمون بودن خیلی بد بود من از خواب پریدم با اون صدا سمت مجایی

چ صدای

واقعا ؟

سوال های مرتبط

مامان 🥝کیوی مامان 🥝کیوی ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی