ایا کسی از شیرخشک ببلاک ۱راضی هست

۷ پاسخ

منم از اول ببلاک میدم سبکه نه دل درد شد ن یبوست گرفت و ن بالا اورد .وزن دهیشم نرماله

وزن دهی خوبی نداره

منم بچم دو ماهیه بیلاک کانفورت میخوره

ظاهرا خوبه
من میخواستم تغیر بدم ب نان، دخترم قبول نمیکنه فقط ببلاک و دوست داره
ولی به مدت یبوست شده بود ک من روزی چند وعده شو کامفورت میدادم خوب شد

اره خوب بودواقعن

بله من😁

من ۱ دونه خریدم خوشم نیومد.
حتی قوطی ش هم برچسب روش زده یعنی قوطی مختص خودش رو نداره
کلا از برند ببلاک خوشم نیومد 🤣🤣
اما از نظر تغذیه نمیتونم راهنمایی تون کنم
چون من ترکیبی دارم میدم به نوزادم و ب زودی تموم میشه و قطع میشه
دکتر گفت تغییر بده به ببلاک اما نه من نمیکنم ...خوشم نیومد

سوال های مرتبط