منم از اول ببلاک میدم سبکه نه دل درد شد ن یبوست گرفت و ن بالا اورد .وزن دهیشم نرماله
وزن دهی خوبی نداره
منم بچم دو ماهیه بیلاک کانفورت میخوره
ظاهرا خوبه
من میخواستم تغیر بدم ب نان، دخترم قبول نمیکنه فقط ببلاک و دوست داره
ولی به مدت یبوست شده بود ک من روزی چند وعده شو کامفورت میدادم خوب شد
اره خوب بودواقعن
بله من😁
من ۱ دونه خریدم خوشم نیومد.
حتی قوطی ش هم برچسب روش زده یعنی قوطی مختص خودش رو نداره
کلا از برند ببلاک خوشم نیومد 🤣🤣
اما از نظر تغذیه نمیتونم راهنمایی تون کنم
چون من ترکیبی دارم میدم به نوزادم و ب زودی تموم میشه و قطع میشه
دکتر گفت تغییر بده به ببلاک اما نه من نمیکنم ...خوشم نیومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.