مشهدی ها زدن؟؟؟

۴ پاسخ

آره فکر کنم فرودگاه بود

هرجاروزدن بدم زدن من خواب بودم بیدارشدم اینقدرررررررترسیدم سردردشدم بادل دردکمردرد😭😭کی میخواد تمووووم شهههه خداااا😭😭😭

نه خبری نیست

کجاروزدن

سوال های مرتبط

مامان سدنا مامان سدنا ۴ ماهگی
مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۶ ماهگی