۱۰ پاسخ

من شدم ۴۰ روز نشده بودم سه بار پریود شدم

من تا 7 ماه نشدم

اره گل

طبیعیه من برا بچه اولم تا 6 ماه نشدم

منم هنوز نشدم
طبیعی بودم
شیر خودمم میدم
میگن حتی تا دو سالگی هم طبیعیه

منم نشدم هنوز

شایدتادوسالم نشی طبیعیه چون شیرمیدی

خیلیا تا وقتی شیر میدن پریود نمیشن
هنوز زوده برای برگشتن روال قبل

هنوز زوده به نظر من میگن تا چند ماه نمیشی

منم نشدم طبیعی بودم 😐 یعنی مشکلی هست ؟

سوال های مرتبط