خانوما یه دکتر زنان خوب تو رشت بهم معرفی میکنید

۳ پاسخ

اگر میخوای اینجا زایمان کنی و تحت نظر باشی دکتر فرجی هم منصف هم هزینه عمل یا نمیگیره یا خیلی کم در حد نهایت 10 ت . بقیه جاها این چند مدت انقد سواستفاده کردن این دکترا ، سزارین که میگرفتن 20 ت شده 40 ت .

دکتر آیدا پرویزی

دکتر صدری
اصغر نیا

سوال های مرتبط