مثبتی
مبارکه عزیزم
مثبته دیگه .یکی دیگه بزن
این تست خراب دوست عزیز
بله مثبته
واس منم همین شد
ایشالله تو بارداری عزیزم
بنظرم بارداری
یه تست دیگه بزن
ان شاالله بارداری
اما فکر کنم خرابه
بیبی چکت خرابه...دوقطره ادرار کافیه بیشتر نریز
دوباره بزن فردا
انگار خرابه
باید بری ارمایش بعد 7 روژ
خطا داره انگار باید ازمایش بدی
مال منم دقیقا مثل اینه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.